شرح دادستان درباره دلیل فوتی ها در آتش سوزی سفره خانه اندیشه

به گزارش مجله لیست پیوند، دادستان شهریار گفت: در آتش سوزی رستورانی در شهر اندیشه شهرستان شهریار هفت نفر بر اثر استنشاق دود و گاز های سمی و در نهایت خفگی کشته شده اند و دچار سوختگی نشده اند.

شرح دادستان درباره دلیل فوتی ها در آتش سوزی سفره خانه اندیشه

به گزارش ایرنا، حمید عسگری پور اضافه نمود: حادثه آتش سوزی حوالی ساعت 20 امشب در سفره خانه سنتی چتر شهرک مریم شهر اندیشه شهرستان شهریار رخ داد.

وی یادآور شد: این سفره خانه در زیر زمین قرار داشت و نزدیک به 15 پله به طرف پایین می خورد.

عسگری گفت: تمامی دیوار ها و اشیای موجود در این رستوران قابلیت اشتعال را داشت و مراسم تولد نیز در نزدیکی پل ها و خروجی سفره خانه در حال برگزاری بود که حادثه رخ داد.

دادستان شهریار گفت: آنالیز های اولیه نشان می دهد یک بادکنک حاوی گاز هلیوم دچار انفجار و اشتعال و در نهایت منجر به انتقال آتش سوزی در سطح رستوران شده است.

وی خاطر نشان کرد: پس از شعله ور شدن فضا، متوفیان به سمت انتهای رستوران تا نزدیکی آشپزخانه فرار می نماید، ولی در نهایت در همین نقطه بر اثر خفگی جان خود را از دست می دهند.

عسگری پور ادامه داد: جنازه سه کودک خردسال، سه زن و یک مرد میانسال در حالی که دچار خفگی شده اند پیدا شد اگرچه آثار سوختگی روی آنان بسیار خفیف بود.

دادستان شهریار با بیان اینکه جزئیات این موضوع در دست آنالیز است از خروج 2 خانم در حین وقوع حادثه از رستوران و نجات آنان اطلاع داد.

وی افزود: هویت همه افراد مصدوم و کشته شده در این حادثه کاملا پیداست اولیای دم فوت شدگان در محل حضور دارند و تمامی همسایگان رستوران نیز این افراد را می شناختند.

منبع: فرارو
انتشار: 27 تیر 1401 بروزرسانی: 27 تیر 1401 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1475

به "شرح دادستان درباره دلیل فوتی ها در آتش سوزی سفره خانه اندیشه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح دادستان درباره دلیل فوتی ها در آتش سوزی سفره خانه اندیشه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید