توافق سانچو برای پیوستن به منچستریونایتد

به گزارش مجله لیست پیوند، هافبک انگلیسی تیم فوتبال بوروسیا دورتموند برای پیوستن به شیاطین سرخ با این باشگاه انگلیسی به توافق رسید.

توافق سانچو برای پیوستن به منچستریونایتد

به گزارش خبرنگاران، جیدون سانچو که با ارائه بازی های درخشان در بوروسیا دورتموند مورد توجه باشگاه های بزرگ اروپایی قرار گرفته است، خود را آماده انتقالی بزرگ می کند. نشریه سان انگلیس با انتشار گزارشی مدعی شد این هافبک انگلیسی بر سر جزئیات قرارداد پیشنهادی از سوی منچستریونایتد که شامل دستمزد، پاداش ها و طول مدت قرارداد می شود، با این باشگاه انگلیسی به توافق رسیده است.

مدیران باشگاه منچستریونایتد که از به خدمت دریافت سانچو 20 ساله در تابستان پیش رو اطمینان دارند، اکنون باید سراغ همتایان خود در بوروسیا دورتموند بروند و بر سر رقم این انتقال با آنها به توافق برسند. گفته می شود این باشگاه آلمانی روی ستاره جوان خود 100 میلیون پوند قیمت گذاشته است.

این هافبک 19 ساله که بین سال های 2015 تا 2017 در رده های پایه برای منچسترسیتی بازی می کرد، در سال 2017 در ازای هشت میلیون پوند به بوروسیا دورتموند پیوست و پس از حضوری کوتاه مدت در تیم دوم زردپوشان وستفالن بلافاصله در همان سال به تیم اول دورتموند راه یافت.

جیدون سانچو که تا سال 2022 تحت قرارداد دورتموند است و مورد توجه باشگاه های دیگری همچون چلسی، منچسترسیتی، بارسلونا و رئال مادرید هم قرار گرفته است، این فصل در 35 بازی، آمار 17 گل زده و 19 پاس گل را از خود برجای گذاشته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 381

به "توافق سانچو برای پیوستن به منچستریونایتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توافق سانچو برای پیوستن به منچستریونایتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید