تهیدست: پنالتی پرسپولیس را هرگز برای نفت نمی گرفتند، گل زدم ولی باید امتیاز می گرفتیم

به گزارش مجله لیست پیوند، کاپیتان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: از گل زدن به پرسپولیس خوشحالم، اما ای کاش در این بازی امتیاز می گرفتیم.

تهیدست: پنالتی پرسپولیس را هرگز برای نفت نمی گرفتند، گل زدم ولی باید امتیاز می گرفتیم

میثم تهیدست در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شکست 2 بر یک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان برابر پرسپولیس در هفته هجدهم لیگ برتر گفت: می دانستیم بازی سختی در پیش داریم و پرسپولیس تیمی است که معمولا همه حریفانش را در تهران تحت فشار قرار می دهد. ما گل اول را از روی یک ضربه پنالتی خوردیم که مشکوک بود. اگر این صحنه روی دروازه پرسپولیس ایجاد می شد هرگز برای نفت پنالتی نمی دریافتد. در مجموع باید بگویم که در نیمه اول شرایط خوبی برای ما رقم نخورد، امادر نیمه دوم فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم.

وی ادامه داد : در نیمه دوم بازی شجاعانه ای انجام دادیم و حتی به گل هم رسیدیم، اما حیف شد که نتوانستیم امتیاز بگیریم. البته ما تیم جوانی داریم و خیلی از نفرات نفت مسجدسلیمان هم در ورزشگاه آزادی بازی نکرده بودند، فکر می کنم این شایستگی را داشتیم امتیاز بگیریم که متاسفانه شکست خوردیم.

کاپیتان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که در این بازی تک گل تیمش را به ثمر رساند و رکورد طولانی مدت پرسپولیس را در گل نخوردن شکست، گفت: برای هر بازیکنی گل زدن در چنین بازی های شاد کننده است و من هم شادم که گل زدم، اما ایکاش در این بازی امتیاز می گرفتیم.

تهیدست در خصوص اینکه آیا قرار دریافت در رتبه دوازدهم برای نفت راضی کننده است، گفت: ما می توانستیم نتایج بهتری بگیریم ولی پتانسیل و ظرفیت تیم را هم باید نسبت به بقیه تیم ها در نظر بگیرید. تلاش می کنیم در تعطیلات خیلی خوب تمرین کنیم و روی نقاط ضعف مان بیشتر کار کنیم، امیدوارم در بازی های بعدی خوب امتیاز بگیریم و در جدول خودمان را بالا بکشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 فروردین 1400 بروزرسانی: 25 فروردین 1400 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 933

به "تهیدست: پنالتی پرسپولیس را هرگز برای نفت نمی گرفتند، گل زدم ولی باید امتیاز می گرفتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهیدست: پنالتی پرسپولیس را هرگز برای نفت نمی گرفتند، گل زدم ولی باید امتیاز می گرفتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید