تجلیل از سپیده توکلی در جلسه هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک

به گزارش مجله لیست پیوند، جلسه هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک با حضور اعضا امروز (دوشنبه) در محل این کمیته برگزار گشت.

تجلیل از سپیده توکلی در جلسه هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، هفتاد و ششمین نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک صبح امروز با ریاست سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و اعضای هیئت اجرایی در سالن شماره 2 کمیته با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردید.

در ابتدای این نشست اعضا به آنالیز شرایط اردوی تیم های مختلف رشته های المپیکی جهت حضور در رقابت های گزینشی المپیک و دیگر رقابت های مهم پیش رو پرداخته و پس از استماع سخنان رئیس کمیته ملی المپیک در مورد مسائل کلان ورزش کشور و ضرورت حمایت های لازم از فدراسیون های ورزشی بخصوص رشته های المپیکی جهت حضور شایسته در رقابت های کسب سهمیه و بازی های 2020، در مورد برگزاری چهل و هشتمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک (5 بهمن ماه در سالن استاد فارسی) بحث و گفتگو و مقرر شد تا جهت رعایت پروتکل های بهداشتی و ملاحظات لازم مجمع بصورت وبینار و حضوری برگزار گردد تا اگر عضوی از اعضای مجمع نتوانست بنا بر دلایلی امکان حضور داشته باشد، این شرایط بصورت وبینار در اختیار وی قرار گیرد. همچنین موارد دیگر مطروحه در مورد مجمع از سوی دبیر کل قرائت و مورد موافقت اعضای هیئت اجرایی نهاده شد.

در ادامه گزارش نهایی شاخص بودجه سال 1400 فدراسیون های ورزشی از سوی سید عبدی افتخاری عضو هیئت اجرایی و رئیس کمیسیون برنامه ریزی ارائه شد که ضمن تایید و تصویب کلیات آن مقرر شد گزارش فوق در مجمع مطرح و مورد تصویب قرار بگیرد.

این طرح به صورت آزمایشی برای فدراسیون ها در سال آینده اجرا می گردد تا پس از آنالیز های اجرا شده در مورد نقاط ضعف احتمالی آن در اواخر سال آینده مورد بازنگری بگیرد و اصلاحات احتمالی آن صورت پذیرد.

همچنین بعضی درخواست های واصله فدراسیون های ورزشی مطرح و در مورد آن تصمیم گیری نهایی پذیرفت.

در خاتمه نشست از سوی صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک ضمن قدردانی از کوشش های و افتخارآفرینی های سپیده توکلی قهرمان ارزنده دوومیدانی کشورمان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از او تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 اسفند 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 823

به "تجلیل از سپیده توکلی در جلسه هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجلیل از سپیده توکلی در جلسه هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید