بکام برای لیونل مسی بادیگارد استخدام کرد!

به گزارش مجله لیست پیوند، دیوید بکام، مالک باشگاه اینترمیامی، در یک مهمانی سه نفره با حضور لیونل مسی و رودریگو دی پائول شرکت کرد. او در خاتمه این مهمانی یک عکس یادگاری با این دو بازیکن گرفته و آن را با متن دو قهرمان دنیا منتشر کرد؛ این عکس خیلی زود به سوژه ای طنز برای طرفداران اینترمیامی تبدیل شد.

بکام برای لیونل مسی بادیگارد استخدام کرد!

دی پائول که یکی از صمیمی ترین دوستان لیونل مسی در تیم ملی آرژانتین محسوب می گردد با عبور از اقیانوس اطلس برای دیدار به او در میامی حضور یافته بود. او پیش از این به شوخی گفته بود که حاضر است به خاطر به جنگ برود! ملی پوش آرژانتینی برای اثبات ارادت خود به مسی یک بار در جریان بازی محبت آمیز با هندوراس به خاطر او با داور دعوا نموده بود.

حمایت همه جانبه و محابای دی پائول از مسی باعث شده تا طرفداران او را به عنوان بادیگارد برنده 7 توپ طلا بنامند. همین مورد به سوژه ای طنز زیر پست اخیر بکام نیز تبدیل شد و عده زیادی از طرفداران از دیوید بکام خواستند تا او را به عنوان بادیگارد فوق ستاره آرژانتینی تیمش استخدام کند.

لیونل مسی بعد از پیوستن به اینترمیامی خیلی زود توانست بزرگی خود را با زدن 7 گل در 4 بازی نشان دهد. او اینترمیامی را روز شنبه در مرحله یک چهارم نهایی لیگز کاپ مقابل شارلوت همراهی خواهد نمود.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 19 مرداد 1402 بروزرسانی: 19 مرداد 1402 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1659

به "بکام برای لیونل مسی بادیگارد استخدام کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بکام برای لیونل مسی بادیگارد استخدام کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید