بنیاد ملی توسعه فناوری های فرهنگی رسماً شروع بکار کرد

به گزارش مجله لیست پیوند، به گزارش خبرنگاران، در راستای نهادسازی برای توسعه فعالیت های اشتغالزا با سرمایه گذاری بخش خصوصی و سیاستگذاری دولت، بنیاد ملی توسعه فناوری های فرهنگی امروز (یکشنبه 6 بهمن ماه) در مراسمی با حضور محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و عیسی منصوری معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر کار رسماً فعالیت خود را شروع کرد.

بنیاد ملی توسعه فناوری های فرهنگی رسماً شروع بکار کرد

با توجه به اینکه نهادسازی یکی از سیاست های این وزارتخانه در معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال، بوده است، طی ماه های اخیر نهادهای کارآفرینی با سرمایه گذاری بخش خصوصی و تسهیل گری وزارت کار تأسیس شده است.

در همین زمین طی حدود 5 ماه گذشته دو بنیاد ملی کارآفرینی در حوزه محتوای دیجیتال و بنیاد ملی توسعه فناوری با موضوع بلاک چین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا برای توسعه فعالیت های بازار کار در حوزه های تخصصی تأسیس شده اند.

پس از تأسیس دو نهاد مذکور، بنیاد ملی توسعه فناوری های فرهنگی از امروز به عنوان سومین نهاد توسعه اشتغال پایدار فعالیت خود را شروع کرد.

قرار است در حاشیه این مراسم تفاهم نامه هفت جانبه بین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری- وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی- وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان صدا و سیما، دانشگاه پیغام نور و بنیاد ملی توسعه فناوری های فرهنگی امضا گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 122

به "بنیاد ملی توسعه فناوری های فرهنگی رسماً شروع بکار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنیاد ملی توسعه فناوری های فرهنگی رسماً شروع بکار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید