برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در تاجیکستان

به گزارش مجله لیست پیوند، به گزارش خبرنگاران به نقل از الجزیره، رأی گیری در انتخابات ریاست جمهوری تاجیکستان از ساعت 6 صبح امروز (یکشنبه 11 اکتبر) به وقت محلی در این کشور شروع شده است.

برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در تاجیکستان

در سراسر تاجیکستان 68 حوزه انتخاباتی و سه هزار و 375 مرکز رأی دهی قرار است رای مردم را در این انتخابات اخذ نمایند.

به گفته کمیسیون مرکزی انتخابات و همه پرسی تاجیکستان در سه ساعت اول بعد از شروع رای گیری یک میلیون و 23 هزار و 430 نفر که شامل بیش از 20 درصد رأی دهندگان می شوند، در انتخابات شرکت نموده اند.

بیش از 30 هزار نفر اعضای کمیسیون های انتخاباتی مسئولیت برگزار کردن انتخابات را بر عهده دارند. به گفته کمیسیون مرکزی انتخابات و همه پرسی تاجیکستان نزدیک پنج میلیون نفر واجد شرایط رأی در این کشور ثبت نام شده اند.

نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاجیکستان

در انتخابات امروز روسای پنج حزب سیاسی تاجیکستان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاجیکستان شده اند. امامعلی رحمان، رئیس جمهور فعلی و رهبر حزب حاکم خلق دموکرات تاجیکستان یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری این دوره است.

رستم رحمت زاده رئیس حزب اصلاحات مالی، عبدالحلیم غفارزاده رئیس حزب سوسیالیست، میراج عبدالله اف رئیس حزب کمونیست و رستم لطیف زاده رئیس حزب کشاورزی، رقیبان رحمان در انتخابات ریاست جمهوری تاجیکستان هستند.

حزب سوسیال-دموکرات، تنها حزب مخالف دولت در داخل تاجیکستان انتخابات امروز را تحریم نموده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 آبان 1399 بروزرسانی: 24 آبان 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 631

به "برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در تاجیکستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در تاجیکستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید