بعضی کارکنان وزارت خارجه آمریکا به کرونا مبتلا شده اند

به گزارش مجله لیست پیوند، وزیر خارجه آمریکا روز سه شنبه از ابتلای شماری از کارمندان این وزارتخانه به ویروس کرونای جدید اطلاع داد.

بعضی کارکنان وزارت خارجه آمریکا به کرونا مبتلا شده اند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، وزیر خارجه آمریکا سه شنبه شب به وقت تهران از ابتلای بعضی کارکنان خود به ویروس مهلک کرونا اطلاع داد.

به نوشته خبرگزاری رویترز مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا در این زمینه گفت که آزمایش کرونای تعدادی از اعضای این وزارتخانه در اقصی نقاط دنیا مثبت بوده است.

پامپئو در نشست خبری این زمینه گفت: آزمایش کرونای تعدادی بسیار کمی از کارکنان ما مثبت بوده است. ما با این کارمندان خود دقیقا همانند شهروندان دیگر آمریکایی در زمینه مقابله با کرونا برخورد نموده ایم.

کرونای جدید یکی از 7 نوع ویروس شناخته شده کرونا است که باعث ایجاد بیماری در انسان می گردد. 4 گونه از این نوع ویروس ها علائمی شبیه سرماخوردگی خفیف ایجاد می نمایند و سه گونه دیگر باعث ایجاد بیماری های حاد تنفسی می شوند که در مواردی به مرگ منجر می گردد. مقامات بهداشت و درمان آمریکا شامگاه روز دوشنبه اعلام کردند که آمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به 4281 نفر افزایش یافته است. بر اساس گفته این مقامات، شمار قربانیان ویروس کرونا در آمریکا نیز افزایش یافته و به 74نفر رسیده است.

تا به امروز چند نظامی آمریکا در خارج از این کشور از جمله در ایتالیا نیز به ویروس کرونای جدید مبتلا شده اند. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 271

به "بعضی کارکنان وزارت خارجه آمریکا به کرونا مبتلا شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعضی کارکنان وزارت خارجه آمریکا به کرونا مبتلا شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید