با جذابترین مرکز خرید توکیو آشنا شوید

به گزارش مجله لیست پیوند، گینزا یکی از منطقه ها خرید لوکس و مرکز مد توکیو است. گینزا یکی از منطقه ها خریدی است که به وجود برندهای مطرح جهان شناخته شده است. در اینجا با جذابترین مرکز خرید ژاپن که در این منطقه قرار گرفته است آشنا می شوید.

با جذابترین مرکز خرید توکیو آشنا شوید
منطقه گینزا در توکیو مدت هاست که محل طراحی فروشگاه های زیبا و تماشای است. اخیرا گینزا 6 با 46450 مترمربع و 241 مغازه به بزرگترین مرکز خرید این منطقه تبدیل شده است. اما جالبتر از ابعاد آن، طراحی این مرکز خرید است.

این ساختمان به وسیله معمار یوشیو تانیگوچی طراحی شده است. در فضای داخلی آن سنت های معماری این کشور با تکنیک های معاصر آمیخته شده است. دیوارهای مشبک چشم را از طبقه ای به طبقه ای دیگر در مرکز تا سقف مجسمه مانند آن می کشاند. این مرکز خرید از کوچه های گینزا و توکیو الهام گرفته شده تا مسیرهای زیگزاگی در طبقات ایجاد کند و حس کشف و جستجو را به خرید برگرداند. بعلاوه در بام این مرکز خرید یک باغ، یک سالن غذاخوری و سالن نمایش همراه با موسیقی سنتی ژاپنی طراحی شده است. این ساختمان باهمکاری موزه هنری موری، اینستالیشن های هنری دائمی و موقت را به نمایش می گذارد. علاوه بر این خریداران می توانند از دیوارهای زنده 12 متری که باغ های عمودی و آبشار دیجیتال را در برمی گیرد تماشا نمایند.

منبع: سایت برترینها

منبع: راسخون
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1306

به "با جذابترین مرکز خرید توکیو آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با جذابترین مرکز خرید توکیو آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید