بازیکن تیم فوتبال استقلال از حضور در تمرینات محروم شد

به گزارش مجله لیست پیوند، به گزارش خبرنگاران، علیرغم این که استراماچونی در تهران حضور ندارد و کماکان مدیران استقلال برای حل مشکلش کوشش می نمایند و هنوز به نتیجه لازم نرسیده اند، اما سرمربی آبی پوشان همانطور که راهنمایی این تیم را از راه دور در بازیها و تمرینات بر عهده دارد، از راه دور بر امور انضباطی تیمش نیز نظارت دارد.

بازیکن تیم فوتبال استقلال از حضور در تمرینات محروم شد

استراماچونی از ایتالیا تصمیمش را برای تنبیه انضباطی رضا آذری ابلاغ کرد تا هافبک جوان آبی پوشان فعلا از حضور در تمرینات منع گردد. این تصمیم بسیار حائز اهمیت و حاوی پیامی مهم برای طرفداران استقلال است. استراماچونی با این تصمیم نشان داد هنوز خودش را سرمربی این تیم دانسته و همچنان با همان دقت و وسواس بر مسائل انضباطی و نظم تیمی تاکید دارد.

سرمربی ایتالیایی آبی پوشان که تا به امروز بارها بازیکنانش را با تنبیه انضباطی روبرو نموده و در این زمینه ید طولایی دارد، یکبار دیگر هم آذری را از حضور در تمرینات منع نموده بود و این اتفاق برای بار دوم در مورد این بازیکن جوان رخ داد.

استراماچونی در حالی بازیکن جوان تیمش را از حضور در تمرین منع کرد که فرشید اسماعیلی و علی دشتی را هم به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

آبی پوشان در هفته شانزدهم لیگ برتر فردا (پنجشنبه) میزبان ماشین سازی تبریز هستند و این ملاقات از ساعت 17:30 در استادیوم آزادی برگزار شروع می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 5

به "بازیکن تیم فوتبال استقلال از حضور در تمرینات محروم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکن تیم فوتبال استقلال از حضور در تمرینات محروم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید