اونیون برلین 0 ، دورتموند 3؛ بردی پرگل با درخشش کاپیتان رویس، استفاده زنبورها از لغزش بایرن

به گزارش مجله لیست پیوند، خبرگزاری خبرنگاران- دورتموند در چارچوب رقابت های هفته بیست و دوم بوندسلیگا مهمان یونیون برلین رده ششمی بود و نهایتاً این بازی با نتیجه 3-0 به سود تیم مهمان خاتمه یافت.

اونیون برلین 0 ، دورتموند 3؛ بردی پرگل با درخشش کاپیتان رویس، استفاده زنبورها از لغزش بایرن

به گزارش خبرنگاران، در چارچوب هفته بیست و دوم بوندسلیگا، اونیون برلین میزبان بروسیا دورتموند بود. در چارچوب هفته بیست و دوم بوندسلیگا، اونیون برلین میزبان بروسیا دورتموند بود. در نهایت دورتموند توانست برای اولین بار در خانه اونیون برلین به پیروزی دست یابد و این تیم را 3 بر 0 شکست دهد. بر خلاف دیگر بازی های دورتموند در این فصل، عملکرد خط دفاعی آن ها قابل قبول بود. متس هوملس در این بازی عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت.

هر چند واکنش کوبل در نیمه اول و مردود شدن گل موهولد در نیمه دوم از طریق VAR به داد دورتموندی ها رسید تا پس از مدت ها کلین شیت کنند. اونیون نیز همچنان مسائل گفته شده از طریق اورس فیشر از بازی قبلی خود مقابل آگزبورگ یعنی نداشتن نظم همیشگی در خط دفاعی و ندانستن قدر تک موقعیت ها را در این بازی به همراه داشت. این برد برای دورتموند بسیار حیاتی بود و باعث شد دوباره فاصله آن ها با بایرن مونیخ به عدد 6 برسد. اونیون نیز با این باخت جایگاه چهارمی خود را از دست داد و به رده ششم جدول سقوط کردند.

دورتموند در چارچوب رقابت های هفته بیست و دوم بوندسلیگا مهمان یونیون برلین رده ششمی بود و نهایتاً این بازی با نتیجه 3-0 به سود تیم مهمان انتها یافت. بازی با عملکرد بهتر دورتموند آغاز شد و این تیم توانست در دقیقه 18 به گل اول دست پیدا کند. بعد از یک کش و قوس مارکو رویس پیروز شد دروازه یونیون برلین را باز کند تا نتیجه 1-0 شود. در دقیقه 25 دورتموند پیروز شد روی یک ضد حمله گل دوم را هم به ثمر برساند. مارکو رویس در مصافی تک به تک بعد از عبور از سد دروازه بان یونیون برلین دروازه خالی این تیم را باز کرد تا خودش و تیمش را دو گله کرده باشد.

در ادامه یونیون برلین تلاش کرد حداقل یکی از گل های خورده را جبران کند اما در این امر ناپیروز بود تا بازی در پایان نیمه اول با همان دو گل به سود دورتموند انتها پیدا کند. در نیمه دوم هم این دورتموند بود که عملکرد بهتری داشت و نهایتاً توانست در دقیقه 71 گل سوم را هم به ثمر برساند. بعد از یک کش و قوس رافائل گریرو دروازه تقریباً خالی یونیون برلین را باز کرد تا نتیجه 3-0 شود.

در ادامه نیز دورتموند کار را کنترل کرد و اجازه خودنمایی به حریف خود نداد تا بازی با همان سه گل به سود این تیم انتها پیدا کند و آن ها فاصله شان با بایرن مونیخ را در صدر جدول دوباره کاهش دهند.

شرح گل ها:

اونیون برلین 0-1 بروسیا دورتموند؛ مارکو رویس (18): با حرکت فردی رویس در محوطه جریمه اونیون، دفاع برلینی ها بهم ریخته و پس از اینکه رویس توپ را از دست می دهد، داهود صاحب توپ شده و سپس دوباره به رویس پاس می دهد تا گل اول بروسیا دورتموند به ثمر برسد.

اونیون برلین 0-2 بروسیا دورتموند؛ مارکو رویس (25): در یک ضد حمله سریع از بروسیا دورتموند، دونیل مالن با بائومگارتل برخورده کرده و سپس توپ به رویس می رسد. کاپیتان دورتموندی ها نیز در مصاف تک به تک با لوته، گل دوم دورتموند را به ثمر می رساند و خود نیز دبل می کند.

اونیون برلین 0-3 بروسیا دورتموند؛ رافائل گریرو (75): رافائل گریرو از میانه زمین توپ را برای دونیل مالن به پشت مدافعان اونیون ارسال می کند، در نتیجه حرکت فردی مالن نظم خط دفاعی برلینی ها بهم ریخته و سپس توپ به بلینگام رسیده و گریرو با نفوذ به محوطه جریمه کار خود را تمام کرده و گل سوم دورتموند به ثمر می رسد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 13 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1401 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1411

به "اونیون برلین 0 ، دورتموند 3؛ بردی پرگل با درخشش کاپیتان رویس، استفاده زنبورها از لغزش بایرن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اونیون برلین 0 ، دورتموند 3؛ بردی پرگل با درخشش کاپیتان رویس، استفاده زنبورها از لغزش بایرن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید