اقامت آقای رئیس در خانه سرمربی خارجی!، اهمال کاری وزارت در برابر مدیران جوان

به گزارش مجله لیست پیوند، یکی از روسای جوان یکی از فدراسیون های ورزشی در خانه سرمربی خارجی که سال گذشته از ایران رفته است؛ همچنان اقامت دارد.

اقامت آقای رئیس در خانه سرمربی خارجی!، اهمال کاری وزارت در برابر مدیران جوان

جهت دریافت خدمات طراحی و اجرای فضای سبز با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، حضور مربیان خارجی در ورزش ایران همواره با اتفاقات جالب توجهی همراه بوده است؛ در فوتبال ایران کمتر پیش می آید مربی یا بازیکن خارجی بدون دردسر راهی کشورش گردد و معمولاً به دلیل عدم پرداخت حق وحقوق مربیان یا بازیکنان خارجی کار آن ها به شکایت می کشد.

در حال حاضر پرونده زیادی در فوتبال ایران از مربیان خارجی باز است. مربیانی همچون شفر، برانکو، کالدرون، ویلموتس در فیفا به دلیل عدم پرداخت حق وحقوقشان و همچنین قراردادهای یک طرفه که تنها به سود مربیان خارجی است، به فدراسیون جهانی شکایت نموده اند و حالا باید منتظر جریمه های سنگینی در فوتبال ایران باشیم.

اما نکته قابل توجه استفاده از امکانات مربیان خارجی پس از رفتن آن ها از ایران است. معمولاً مربیان خارجی در مدت زمان حضورشان در ایران به لحاظ اقامتی شرایط خیلی خوبی دارند و حالا شنیده می گردد سال گذشته یکی از مربیان خارجی که در رده جوانان راهنمایی یکی از تیم های المپیکی کشورمان را برعهده داشته و اتفاقاً از مربیان به نام و سابقه دار در این رشته بوده در زمان ریاست جدید فدراسیون موردنظر برکنار شده؛ اما همچنان خانه آن مربی که از سوی فدراسیون برای او اجاره شده بود و در یکی از مناطق خوب پایتخت است، در اختیار رئیس فدراسیون مربوطه است و او در آنجا زندگی می نماید. اتفاقی که خلاف آیین نامه فدراسیون های ورزشی است.

رئیس موردنظر یکی از روسای جوان است که به تازگی روی کار آمده است. با اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان بعضی از روسای بازنشسته از سمت خود کنار رفتند و جا برای مدیران جوان باز شد که می توان یک اتفاق خوشایند در وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون های ورزشی باشد. اما نقض قوانین از سوی مدیران جوان و البته نادیده دریافت این موضوع از سوی وزارت ورزش قابل چشم پوشی نیست و شاید وقت آن رسیده که متولیان ورزش نظارت بیشتری بر عملکرد مدیران جوان خود داشته باشند.

انتهای پیغام/4057/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 19 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 196

به "اقامت آقای رئیس در خانه سرمربی خارجی!، اهمال کاری وزارت در برابر مدیران جوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقامت آقای رئیس در خانه سرمربی خارجی!، اهمال کاری وزارت در برابر مدیران جوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید