اضافه شدن شش واحد اقامتی به تاسیسات گردشگری قاینات تا خاتمه سال

به گزارش مجله لیست پیوند، میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، اضافه شدن شش واحد اقامتی به تاسیسات گردشگری قاینات تا سرانجام سال صورت می گیرد.

اضافه شدن شش واحد اقامتی به تاسیسات گردشگری قاینات تا خاتمه سال

حمید عباس زاده، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قاینات گفت: اقامتگاه های بومگردی با مهیا کردن شرایط تجربه زندگی بومی و آشنایی با اماکنی که حال و هوای گذشته را برای انسان تداعی می نماید، به یکی از پرطرفدارترین مجموعه های اقامتی تبدیل شده اند که سفری سرشار از لذت و نشاط را برای مسافران به همراه دارد. از دلایل اصلی انتخاب این نوع واحدهای اقامتی میتوان به آشنایی با فرهنگ و رسوم میزبان، تجربه زندگی جمعی، ارتباط محبت آمیز با طبیعت و بعلاوه هزینه کمتر نسبت به هتل و رونق اقتصاد محلی اشاره نمود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قاینات اضافه نمود: با کوشش هایی که اجرا شده و صدور مجوزهای لازم، 5 واحد اقامتگاه بومگردی و یک میهمان پذیر تا سرانجام سال 1400 در شهرستان به بهره برداری خواهد رسید که ان شاءالله با تحقق کامل آن، عقب ماندگی شهرستان در راه اندازی اقامتگاه بومگردی نسبت به میانگین استان جبران خواهد شد.

عباس زاده بعلاوه اضافه نمود: در دو سال گذشته درخواستهای متعددی برای ایجاد اقامتگاه بومگردی در شهرستان ثبت شده که پس از طی شدن تشریفات اداری، تا به امروز هشت نفر پیروز به دریافت تسهیلات شده اند.

منبع: همگردی
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1142

به "اضافه شدن شش واحد اقامتی به تاسیسات گردشگری قاینات تا خاتمه سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اضافه شدن شش واحد اقامتی به تاسیسات گردشگری قاینات تا خاتمه سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید