اجرای سند راهبردی توسعه صادرات غیرنفتی کهگیلویه وبویراحمد ازسال95

به گزارش مجله لیست پیوند، به گزارش خبرنگاران، جلسه توسعه صادرات غیرنفتی استان کهگیلویه و بویراحمد پیش از ظهر یکشنبه با ارائه برنامه های سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان برای تدوین سند راهبردی توسعه صادرات غیرنفتی کهگیلویه و بویراحمد برگزار گردید.

اجرای سند راهبردی توسعه صادرات غیرنفتی کهگیلویه وبویراحمد ازسال95

سید موسی خادمی در این جلسه با بیان اینکه تدوین سند راهبردی توسعه صادرات غیرنفتی این استان در حال اجرا است، اضافه نمود: در حال حاضر برنامه های دستگاه های متولی در این خصوص ارائه می گردد که در آینده ای نزدیک باید این برنامه ها اجرایی شوند.

وی با بیان اینکه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان متعهد شده است که تا سال آینده صادرات غیرنفتی این استان را به 20 میلیون دلار افزایش دهد، گفت: این سازمان باید به تعهدات خود عمل نموده و با استفاده از راهکارهای مختلف صادرات غیرنفتی را به این میزان افزایش دهد.

خادمی یادآور شد: سایر دستگاه های اجرایی استان نیز باید سازمان صنعت، معدن و تجارت را برای دستیابی به این هدف کمک نمایند.

وی بیان نمود: سازمان جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان نیز هر چه زودتر برنامه های خود برای توسعه صادرات غیرنفتی استان را ارائه دهند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد توضیح داد: این برنامه ها باید در سال آینده اجرایی شوند و از ابتدای سال 95 اجرای این برنامه ها پایش و رصد می گردد.

خادمی با تأکید بر اینکه از ابتدای سال 95 فصل جدیدی برای اجرایی شدن برنامه های توسعه صادرات غیرنفتی استان شروع می گردد، اضافه نمود: در این خصوص باید گزارش ها به صورت سه ماهه و دقیق ارائه شوند.

وی همچنین نقش حمل و نقل را در توسعه صادرات استان مهم دانست و مطرح نمود: فرودگاه و شبکه های حمل و نقل استان باید توسعه داده شوند.

استاندار توضیح داد: برای دستیابی به این مهم به زودی جلسه ای با واحدهای صنعتی و تولیدی و سازمان حمل و نقل استان برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 223

به "اجرای سند راهبردی توسعه صادرات غیرنفتی کهگیلویه وبویراحمد ازسال95" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای سند راهبردی توسعه صادرات غیرنفتی کهگیلویه وبویراحمد ازسال95"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید