خط و نشان علی پروین برای استقلال در جام حذفی ، واکنش متفاوت در مورد دیدار ساپینتو و قلیچ

به گزارش مجله لیست پیوند، پروین در پاسخ به این سوال که دوست دارد دربی در نیمه نهایی باشد یا فینال اعلام کرد: فرقی نمی کند دیگر.

خط و نشان علی پروین برای استقلال در جام حذفی ، واکنش متفاوت در مورد دیدار ساپینتو و قلیچ

به گزارش خبرنگاران علی پروین که یکی از نام های تاریخی باشگاه پرسپولس به شمار می رود، دقایقی پیش از سوت سرانجام بازی شاگردان گل محمدی و الهویی استادیوم آزادی را ترک کرد. او در تبادل نظر با خبرنگاران در در واکنش به نتیجه به دست آمده گفت: به امید خدا دو جام را می بریم.

او درباره عملکرد گل محمدی هم تاکید نمود: عالی است. از این بهتر مگر می گردد. صدر جدول و الان هم 2 بر یک جلو هستند و می برند.

پروین درباره شرایط فنی مسابقه گفت: یک میزان قد آنها بلند بود و بلند می زدند.

پروین در پاسخ به این سوال که دوست دارد دربی در نیمه نهایی باشد یا فینال بیان نمود: فرقی نمی کند دیگر. هر بازی سختی خودش را دارد. اگر به استقلال بخوریم سخت تر می گردد، با این حال اگر باز به استقلال بخوریم باز هم می بریم.

پروین که از پاسخ درباره محبوبیت ساپینتو در ایران گذر کرد، درباره حضور وحید قلیچ در تمرین استقلال گفت: نه بابا. آن بیچاره هم از دستش در رفته دیگه. عیبی ندارد بابا.

سرمربی اسبق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس درباره حضور امیر قلعه نویی روی نیمکت تیم ملی هم مورد سوال نهاده شد: اگر قرار بود مربی ایران سرمربی تیم ملی گردد، فقط امیر قلعه نویی . باید دست به دست هم بدهیم. به امید خدا جام ملت های آسیا قهرمان شویم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1402 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1618

به "خط و نشان علی پروین برای استقلال در جام حذفی ، واکنش متفاوت در مورد دیدار ساپینتو و قلیچ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خط و نشان علی پروین برای استقلال در جام حذفی ، واکنش متفاوت در مورد دیدار ساپینتو و قلیچ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید