امضا توافق نامه ای برای عرضه محصولات نانو در اروپا

به گزارش مجله لیست پیوند، یکی از تولیدکنندگان مواد نانو با انعقاد قراردادی، امتیاز توزیع محصولات خود در اروپا را به شرکت آرپادیس بنلوکس واگذار کرد تا موقعیت خود را در این منطقه تثبیت کند.

امضا توافق نامه ای برای عرضه محصولات نانو در اروپا

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگار فناوری خبرنگاران، شرکت اپلاید گرافن متریالز (Applied Graphene Materials) توافق نامه ای برای توزیع مواد گرافنی با شرکت آرپادیس بنلوکس (Arpadis Benelux) به امضا رسانده است تا محصولات گرافنی این شرکت توسط آپاردیس که توزیع نماینده مواد شیمیایی در اروپا است، در این منطقه توزیع گردد.

قرار است این توافق نامه موقعیت اپلاید گرافن را در منطقه ای از اروپا بهبود دهد؛ جایی که عظیمترین بازار پوشش و پلیمر است. با این توافق نامه راستا مستقیم عرضه محصولات اپلاید گرافن به بازار های بریتانیا، آلمان، اسپانیا، فرانسه، پرتغال و کشور های اسکاندیناوی فراهم می گردد.

آرپادیس با تولیدنمایندگان عمده مواد شیمیایی دنیا و شرکت های عظیم و متوسط کار می نماید و در این بین به تولیدنمایندگان یاری می نماید تا با جستجوی محصولات جایگزین و یافتن زنجیره تامین کاراتر، مسئولیت های زیست محیطی خود را برآورده سازند. این شرکت تمرکز زیادی بر محصولات همسو با پوشش ها، جوهر های پلی اورتان و بازار های نساجی و هوافضا دارد.

این توافق نامه به صورت انحصاری در تمام اروپا قابل اجرا است و تنها در بریتانیا به صورت غیرانحصاری اجرا می گردد جایی که بخش فروش اپلاید گرافن کوشش خواهد نمود تا روابط فعلی خود را مستحکم تر کند. توافق نامه امضاء شده میان دو شرکت فرصت های زیادی برای جذب مخاطب و معرفی فناوری اختصاص گرافن شرکت اپلاید گرافن ایجاد خواهد نمود و این فناوری به مشتریان بازار پلیمر و پوشش عرضه خواهد شد.

اپلاید گرافن علاوه بر قطب های تجاری در انگلستان و آمریکا، اکنون مواد و محصولات خود را در کشور های کانادا، آلمان، اسپانیا، فرانسه، پرتغال، هلند، بلژیک، لوکزامبورگ، یونان، ایتالیا، آفریقای جنوبی، اسکاندیناوی و ژاپن توزیع می نماید.

سال گذشته، شرکت اپلاید گرافن اعلام نموده بود که این شرکت به دنبال بهبود شبکه توزیع خود در کشور های مختلف است. هدف نهایی، کاهش هزینه و افزایش درآمد به وسیله اصلاح راهبرد های صنعتی است. در این راستا، اپلاید گرافن متریالز برای توسعه بازار خود، امتیاز توزیع محصولاتش را در کشور آفریقای جنوبی به شرکت کراست واکر واگذار کرد.

واگذاری امتیاز توزیع محصولات در یک کشور، یکی از سیاست های اصلی بازاریابی و بازارسازی شرکت اپلایدگرافن است. این شرکت چندی پیش قراردادی با شرکت کامی سرل (CAME srl) به امضا رساند تا در قالب این قرارداد توزیع محصولات خود را به این شرکت ایتالیایی واگذار کند. شرکت کامی سرل شرکای بین المللی متعددی در اروپا و خاورمیانه دارد. براساس این قرارداد، دو شرکت اپلایدگرافن و کامی سرل قرار است در طول 18 ماه روی توسعه بازار با یکدیگر همکاری نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 آبان 1399 بروزرسانی: 5 آبان 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 590

به "امضا توافق نامه ای برای عرضه محصولات نانو در اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امضا توافق نامه ای برای عرضه محصولات نانو در اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید